Thursday, August 19, 2010

AKU SAYANG DIA..SEPERTI AKU SAYANG FAMILY AKU JUGA

                     .... Video ni untuk mereka yang sayang pada pasanganye.....

                              ..............   layan kan je............siot ..........


  video

kite semua mesti sayang pasangan kite kan

kalau x,, xkan la kite bole jatuh ati kt dia kn x kira la 

bagaimana pun rupa dia kan,,hencem k,,kacak k,,segak k,,comel cm aku .haha,,xencem k,

tapi bila ati da suka...semua pun jadi indah n bahagia kn..

saya pn cam tu gak,,

......xpeduli kan kata orang lain,,janji dia suka kite dan terima kite dengan 

seaadanye.....tu da cukup

sama la macam video yang saya dapat nie. sama macam cerita saya je.

.hehe di kesempatan ini juga..saya nk tujukan video ni pada org yang 

.....saya sayang ...

harap2 dia mengetahui semua ini

sayang dia sangat-sangat

heheheheheheheheeheheheheheeheheheheheehehehehe

.................layan je...................







12 comments:

d'ya fiza said...

suka2! vid yg best:)

ejat said...

hehe thanks

AiDa AzRyN said...

saya syg familly sy.. :D

Syeeda Sobbihi said...

nice. thumbs up! erm..kartun2 tu mcm pernah nampak jer..bukan dlm blogger zackzukhairi budak yg dok jepun tu ke?

diana said...

saye sayang
semua barang dan
hak saye..

ejat said...

huhuhu kite semua syg fmly kite kn

ejat said...

yela kot syeeda....ejat ambk kt citu la...best kn

Yua Zawa said...

sy syg family sy..
pasangan msh blum ada utk dsayangi. ;)

puteri cahaya. said...

wow!..so sweet.. saye sygkan family!.. pasgn tulun carikan kwn2x.. ahakkkkss... xlah, memain!. :)

GaDis CoMeL said...

weh..kiut lah.

i love him, my future husband. hehe.

ساهرة said...

perghh!sweetnyer video nih..huhu nice3

ejat said...

hehe best kn video ni...tmbh2 lg kalau ada kena mengena ngan kite kn..manis sgt2

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails