Tuesday, August 31, 2010

Status Hukum Skim Infinity Downline @ Login Facebook Dapat RM 100


             Facebook,facebook,facebook...aku pun layan gak facebook ni, cari member-member lama,masa sama sekolah dulu la.senang betul nk jumpa kan, taip je nama dia orang,..tup.tup. da kuar pas tu ada..senang betul ada facebook ni kan.kawan yang dok luar negara pun boleh cari la..paling best usha2 awek..hahaha gurau2 jo....

Wednesday, August 25, 2010

KU INGIN KAMU

bam


video


jiwang karat kan..tapi memang best lagu ni..xramai yang tahu...

cinta seorang lelaki kepada teman wanitanye.

hanya dia sahaja yang mengetahui bertapa dalamnye kasih sayang dia pada kekasih nye
 itu.

janji tetap janji..itu la yang di pegang oleh lelaki itu

tapi yang xbest nye...laki ni mati laa pulak..


PERINGATAAN

bagi owg islam jangan la kita bunuh diri karana sebab ni..

dapat dosa je..nati aku plak yang d salah kan..

cukup sekadar hiburan je..

cukup la kekasih kite mengetahui yang kite sayang gile kt dia..


.........layan......

Tuesday, August 24, 2010

TERIMA LAH SI DIA DENGAN SEAADANYA......

VIDEO INI DI HASILKAN UNTUK TANTAPAN KITE SEMUA

video

   
      Percaya la....... bahawa tiada satu umat pun di dunia yang fana ni di ciptakan dengan sempurna...
melainkan rasul junjungan kite semua...maka di ciptakan manusia sebaik2 nye tanpa cacat cela oleh ALLAH s.w.t  dan di beri kelengkapan dari segi fizikal dan rohani yang mantap ... dan semua nye telah di tentukan oleh ALLAH s.w.t..
      kite sebagai umat nye harus la  menerima pemberian tersebut dengan redha dan seadanya.. layak kah kite untuk menolak semua itu. apakah kuasa kite untuk menolak semua itu...apatah lagi MENILAI DIRI sesorang
itu..
       semuanye telah tertulis..bahawa perjalanan idup kite dengan siapa, ble kite mati, dan sebagai nye.. dan pasangan yang telah di pilih adalah yang paling tepat..kite tidak akan mampu untuk menafikan nye lagi... TETAPI...................mengapa semua ini harus belaku..mengapa kite masih tidak boleh menerima nye dengan seadanya..apakah yang tidak cukup lagi? adakah tidak sempurna pemberian itu terhadap kite? apakah kite harus menerima lebih baik dari itu..?  apakah kelebihan kite.......?????  sendiri cari n renung2 kan la....
         

SAMA MACAM DALAM VIDEO NI LAH...SALAH SAPA LAH KAN....KITE NILAI SENDIRI LA YE.......SEMPURNA SANGAT KAH KITE INI....SEBELUM NAK TENTUKAN LEBIH DAN KURANG SESORANG ITU.....

......................layan..................














Monday, August 23, 2010

INTERESTING BLOG AWARS









Benda alah ini telah diberi oleh http://www.norsyaiza.blogspot.com/ kepada saya


da tu saya xtaw nak wt pe ngan benda alah ni...jadi dengan selumbernye saya letakan la kt 


post saya


sebagai tanda terima kasih pada si norsyaiza ..


kerana memberi ejat benda ni


ari tu ada gak yang bagi benda alah ni kt ejat..tapi ejat xtw PEKEJADAH nye awards ni n apa 


function dia .....


tp setelah d explain oleh http://rzerokncm.blogspot.com/  baru la ejat tw pasal benda alah ni


so pada yang telah memberi ejat awards ni,,ejat ucapkan banyak2 


TERIMA KASIH..


.
.
.
t kalau ada lagi..bagi la kt ejat yee.hahahahahahahaha

Sunday, August 22, 2010

HOBIN JANG HOBIN

AKU DENGAN PIALA MALAYSIA





haha jangan x percaya..ni PIALA MALAYSIA yg btl2 tw

merasa juga aku pegang piala ni...

terima kasih banyak2 pada barisan permain n9...karna berjaya menewaskan kelantan

pada perlawanan akhir piala malaysia pada taun lepas...da puluhan tahun menungu piala ni..

akhirnya menjadi milik n.sembilan juga akhir nye...aku bangga..aku bangga..

x tido malam aku d buat nye ble dpt peganag piala ni..

lupa kojap kat awek bila da peganag piala ni..tp hanya seketika je laaa

.haha jangan marah ''bam''...

.........................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................



                                          

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

x smpi 5 bulan pas tu...1 piala lagi n9 dapat tw.....peh memang terbaek la budak2 hobin

 jang hobin ni

kali ni piala FA la plak..kalah kan kedah ........

berdobar2 juga den buat seketika..igt da nk kalah da..tp nasib masih menyebelahi kat 

skuad 

HOBIN JANG HOBIN

tekrjut k..

pe tak nye penalti tu..mulo2 da hancur harapan den ..nasib baik la gol keper kedah tu cuai 

Thursday, August 19, 2010

AKU SAYANG DIA..SEPERTI AKU SAYANG FAMILY AKU JUGA

                     .... Video ni untuk mereka yang sayang pada pasanganye.....

                              ..............   layan kan je............siot ..........


  video

kite semua mesti sayang pasangan kite kan

kalau x,, xkan la kite bole jatuh ati kt dia kn x kira la 

bagaimana pun rupa dia kan,,hencem k,,kacak k,,segak k,,comel cm aku .haha,,xencem k,

tapi bila ati da suka...semua pun jadi indah n bahagia kn..

saya pn cam tu gak,,

......xpeduli kan kata orang lain,,janji dia suka kite dan terima kite dengan 

seaadanye.....tu da cukup

sama la macam video yang saya dapat nie. sama macam cerita saya je.

.hehe di kesempatan ini juga..saya nk tujukan video ni pada org yang 

.....saya sayang ...

harap2 dia mengetahui semua ini

sayang dia sangat-sangat

heheheheheheheheeheheheheheeheheheheheehehehehe

.................layan je...................







Wednesday, August 18, 2010

SAYANGI LAH OWG YANG BERADA DI DEPAN KITE..HARGAI LAH MEREKA

video


...layan je...

menarik sangat cite budak ni...

jangan telepas pandang pada  si dia yang selalu ada untuk kite

:)

ADAKAH ANDA SAYANG PASANGAN ANDA??


........apakah bukti kite sayang pada pasangan kite...adakah hanya dengan lafaz I LOVE U...adakah itu ungkapan ikhlas dari anda semua ..adakah pasangan kite merasi kasih sayang yang kite berikan pada dia..cukupkah kasih sayang yang kite beri pada pasangan kite..

.......TETAPI adakah kasih sayang kite terhadap kedua ibu bapa kite telah kite balas...bilekah kali terakhir kite ucapkan pada mereka yang kite sayangkan mereka...adakah kite bertanyakan kabar pada mereka..pernahkah kite ucapkan I LOVE U pada mereka...kalau tidak pernah...kite la orang yang paling RUGI di dunia...

.........Ucapkan la selagi kedua ibu bapa kite masih boleh mendengar suare kite..jangan la kite leka dengan cinta kite terhadap pasangan kite..kenangkan la IBU BAPA kite dahulu..beri la kebahagian terhadap kedua IBU BAPA kite dahulu..senangkan kedua IBU BAPA kite dahulu...kalau sudah sempurna kesemua itu..baru laa untuk pasangan kite pula...renung2 kn laaa.....

                                            kite buat..kita dapat..kite buat..kite tanggung laaaaa
selamat beramal..hehehe
Related Posts with Thumbnails